sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Strudel de mere Mumie

Azi nu a fost o sambata tipica deoarece am fost la serviciu pana la ora 13.00. Am ajuns acasa si am pus imediat supa la fiert si m-am apucat de treaba prin bucatarie. Meniul pe care o sa il descriu partial astazi este unul facut pana la ora 15.00 - adica un meniu complet in 2 ore. Am facut asa: supa de pui cu galuste de gris, egg fried rice (orez chinezesc cu ou) si ca desert un strudel de mere inspirat de pe pagina FB a culinar.ro - strudel de mere botezat de fiica-mea "mumie"! Si asa sa ii ramana numele! :) Prajitura a fost foarte usor de facut si dupa pranz - la care am participat 2 adulti si 2 fetite de 5 si 7 ani - a ramas doar o felie... (Si gravida nu a mancat a doua portie!!)



Ingrediente: 1 aluat de foietaj gata cumparat
                     5 mere curatate si taiate cubulete
                     4 linguri de zahar
                     scortisoara
                     ou batut pentru uns
                     250ml de frisca naturala si 2 pliculete de zahar vanilat pentru servire
Dificultate: mica
Timp de preparare: 45 de minute


Mod de preparare


Intr-o cratita se pun merele taiate cubulete cu zaharul si scortisoara. Se tine pe foc 10-15 minute amestecand des.


Intre timp aluatul de foietaj se intinde pe masa de lucru, se imparte in 3 si marginile se franjureaza ca in imagine. In mijloc se aseaza merele, se indoaie marginile suprapunandu-se doua cate doua, se unge cu ou si se baga in cuptorul preincalzit - mai intai la foc mare, apoi la foc mic pentru 25-30 de minute.



































Este gata atunci cand deasupra este auriu. Se scoate din cuptor si se serveste cu frisca batuta bine cu zahar vanilat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu